چرا همه می گویند :
چون میگذرد غمی نیست
چرا هیچ کس نمی گوید :
تا بگذرد درد کمی نیست
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 20:51
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 22:24
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 22:24
کجای قصه جاماندی که به خود آمدم و رد پایت شد همه ی هستی ام...
تو دویدی یا من؟
من جا ماندم یا تو؟
این رد پا کی پای بغضهایم مهر شد؟
تو حرمت شکستی یا من؟
تو بی وفا شدی یا من؟
جناق محبت را که با من شکستی،
شرط فراموشی را حسرت گذاشتی که حالا بغض به جانم بتازاند؟
حالا من ماندم و تو و درد بی درمان هجرت...
حالا تو ماندی و یادت و یک خاطره ی بی شفقت...
حالا دنیا ماند و دل من و یک نشانی از حسرت...
چقدر زود دیر میشه:)
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:13
آدما دیر میفهمن چیکار کردن
دیر چشمشون باز میشه
و دیگ اون موقع خیلی دیره برای فهمیدن
خیلی دیره برای جبران
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 8:01
من ديگه نيازى به آدماى جديد ندارم
اونايى كه دور منن هرروز يه آدم ديگه میشن..!!(:
┄┄┅┄┄┅┄┅┄
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 8:01
همیشه مرگ از نوع مرگ جسمی نیست
وقتی روحت بمیره
دیگه زنده نیستی
وقتی میمیری ادما برا مراسمت میان
وقتی روحت میمیره اشکات غسلت میدن و تنهاییت برای مراسمت میاد
وقتی میمیری همه میفهمن
اما وقتی روحت بمیره هیچکس نمیفهمه
خیلی از ماها خیلی وقته مردیم
اگه برای مرده های روحی گورستون میزدن
خیلی خیلی بزرگ تر از قبرستونای الان بود:)
دل نوشته ها...
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 8:01